هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها


دستگاه نظارت و اعلام حریق با استفاده از انرژی خورشیدی رونمایی شد

تهران - ایرنا - دستگاه نظارت و اعلام حریق با استفاده از انرژی خورشیدی که توسط عضو هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی طراحی و ساخته شده است،‌ در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور رونمایی شد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت علوم، این دستگاه با بهره مندی از ادوات دقیق و حساس و با کارایی بالا، آشکار سازی حریق با سرعت بسیار بالا و به روش اپتیکی را امکان پذیر می‌کند، به طوری که می‌تواند در همان ثانیه‌های ابتدایی و با صرف هزینه‌های جزیی از آتش سوزی‌های وسیع جلوگیری کند.

نصب و راه اندازی این فناوری نیازی به برق ندارد و این دستگاه با استفاده از انرژی خورشیدی برای شناسایی و تعقیب شعله آتش می‌تواند برای اطفای به موقع حریق در جنگل‌ها و مراتع مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین این دستگاه که توسط دکتر نیما نادری ساخته شده، با سنسورهای تعبیه شده می‌تواند به محض مشاهده شعله آتش فرمان راه اندازی آلارم و فعال سازی دوربین مدار بسته را صادر و با جابجا شدن شعله مکان آن را تعقیب کند. ناحیه آشکارسازی حسگر موجود در این دستگاه طوری انتخاب شده است که توانایی تشخیص سریع شعله را از سایر منابع نوری دارد.

استفاده از فناوری نیمه هادی‌ در سیستم حسگری دستگاه نظارت و اعلام حریق با استفاده از انرژی خورشیدی

این دستگاه می‌تواند محرک‌های مختلف را بر حسب نیاز شناسایی کند. به طور مثال در احتراق‌های ناشی از گازهای مختلف که سبب انتشار نور با طول موج متفاوتی می‌شود بسیار کاربردی است.

استفاده از این دستگاه در مراتع و جنگل‌ها که به برق شهری متصل نیستند می‌تواند بسیار کاربردی باشد و از راه دور آتش سوزی را گزارش کند و از حریق‌های سنگین که در چند سال اخیر بسیاری از جنگل‌های را از بین برده است، جلوگیری کند. 

دستگاه نظارت و اعلام حریق با استفاده از انرژی خورشیدی در بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور رونمایی شد. ۴۱ دستاورد دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد به نمایش درآمده است. 

غرفه پژوهشگاه مواد و انرژی با ارائه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه خود در سالن ۶ غرفه ۹ از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه جاری آماده بازدید علاقمندان است. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی