هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها

 

 

با بومی سازی دستگاه لیزر فوق پیشرفته پالس کوتاه فمتو ثانیه، ایران به جمع ۳ کشور سازنده لیزر های فوق پیشرفته در جهان پیوست.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل شرکت دانش بنیان مستقر در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: پس از6 سال کار تحقیقاتی ، پژوهشگران اصفهانی باهمکاری یک تیم بین المللی ، موفق به ساخت و بومی سازی این دستگاه لیزر و اکتساب دانش و فن آوری این حوزه از دانش شده اند.

مهدی موسوی با بیان اینکه این دستگاه لیزر در جشنواری فناوری ریاست جمهوری امسال ، به عنوان محصول برتر شناخت شده است  افزود: آشکار سازی و اسپکتروسکوپی فوق حساس،  عکسبرداری های فوق سریع و تولید امواج جادویی تراهرتز از جمله کاربردهای این سامانه است .

وی فن آوری ساخت این دستگاه را  جز پیچیده ترین و پیشرفته ترین فن آوری ها در حوزه فوتونیک برشمرد و گفت:  این حوزه از علم در جایگاه 10 حوزه متحول کننده قرن حاضر قرار گرفته و سال گذشته این گروه تحقیقاتی موفق به دریافت جایزه نوبل فیزیک در این عرصه شدند .  

این محقق یکی از عوامل اهمیت این لیزر فوق پیشرفته را  پالسهای فوق باریک آن ( در حد ۱۵ فمتو ثانیه) دانست و افزود:  این ویژگی باعث ایجاد توانایی در عکسبرداری ( در حد واکنش ملکول ها و اتم ها ) و نمونه برداری فوق سریع ( در حد به دام اندازی ملکول ها) به محققان را می دهد .

وی از دیگر مصارف انقلابی این لیزر  را استفاده از خاصیت باریک شدگی بدون محدودیت برشمرد و گفت: به دلیل خاصیت غیر خطی این لیزر و  تبعیت نکردن آن از محدودیت پراش، می توان قطر پرتو را در ابعاد خیلی کوچک حتی نانومتر تغییر داد که  این تکنولوژی کاربردهای بسیاری در صنعت جراحی ، چشم پزشکی و دندان پزشکی دارد. 

 

مهدی موسوی  هزینه تحقیقات در زمینه اکتساب دانش و فن آوری ساخت این لیزر را 10 میلیارد ریال اعلام و افزود: با توجه به اینکه انحصار ساخت این دستگاه در دست چند کشور محدود غربی بوده ، بومی سازی این لیزر و فن آوری فوق پیشرفته برای کشور بیش از 50 هزار دلار ارز آوری به همراه داشته است .

این محقق با بیان اینکه هم اکنون تولید این دستگاه به مرحله انبوه سازی رسیده است ادامه داد: هم اکنون تعدادی از این دستگاه لیزر به کشورهای حاشیه خلیج فارس  و همسایه صادر شده است .

 

لیزر های فوق پیشرفته

 


ایران امام خمینی انقلاب اسلامی دستاوردهای انقلاب اسلامی لیزر های فوق پیشرفته

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۳
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران

اتم

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۸ ، ۲۲:۴۱ بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید 🌹

-

ما را به رنگ نسوز، رنگ اپوکسی و اسپری رنگ نسوز می شناسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی