هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها

موتور جستجو اختراعات ایرانی

جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲ ب.ظ
جست‌وجوی اختراعات داخلی با جستجوگر دانش بنیان محقق شد

تهران- ایرنا- جست‌وجوی ساده اختراعات ایرانی با پلتفرم ایجاد شده توسط یک شرکت فناور داخلی محقق شد.

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همواره نیاز به یک مرجع جامع برای رصد اختراعات داخلی توسط پژهشگران ایرانی احساس می ­شد. اکنون جستجوگر دارایی فکری با نام دارکوب، ابزاری برای جستجوی پتنت‌های داخلی است.

این پایگاه جستجو، مدتی است با هدف تجمیع و رصد دارایی‌های فکری ثبت شده در ایران شروع به کار کرده و امکان جستجوی دقیق، سریع و راحت در میان این داده‌های ارزشمند مالکیت صنعتی را برای کاربران فراهم کرده است.

این پلتفرم با حمایت کانون پتنت ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی ایجاد شده است.

ثبت میلیون‌ها درخواست جدید

یکی از مشخصه‌های مهم کسب‌وکارهای امروزی، نقش کلیدی و اثرگذار نوآوری و فناوری در پیشی گرفتن از رقبا و موفقیت در بازار است. در این میان، نوآوری نیاز به محافظت دارد و این مهم از طریق سیستم‌های مالکیت فکری و به‌طور خاص سیستم پتنت انجام می‌گیرد.

استقبال فزاینده از این سیستم، ثبت میلیون‌ها درخواست جدید را در هر سال به دنبال داشته و به شکل‌گیری یک منبع ارزشمند و استراتژیک از دانش فنی و تجاری منجر شده است. با این وجود، جستجو در میان خیل عظیم اسناد ثبت اختراع و اطلاعات موجود در آن‌ها، به نوبه خود کاری دشوار و پیچیده است. پلتفرم‌های جستجوی پتنت به میدان وارد شده و به کمک مخترعان، فناوران و نوآوران می‌شتابند.

در حال حاضر، طیف وسیعی از این پلتفرم‌های تخصصی و پایگاه‌های داده پتنت وجود دارند که از آن جمله، می‌توان از پایگاه‌های تخصصی دفاتر ملی مالکیت فکری و برخی سیستم‌های منطقه‌ای و بین‌المللی پتنت اسکوپ و نیز پلتفرم‌های سفارشی‌سازی شده توسط شرکت‌های خصوصی گوگل پتنتز و اربیت نام برد.

«ایران» هفتمین کشور برتر ثبت اختراع داخلی

یکی از چالش‌های اکوسیستم نوآوری در ایران، بی توجهی به نیاز مخترعان و فناوران برای دسترسی آسان به اسناد ثبت اختراعات داخلی است. بنا به گزارش شاخص جهانی نوآوری ۲۰۲۱، ایران از منظر فعالیت‌های ثبت اختراع داخلی، با هفت پله صعود نسبت به سال قبل، در رده هفتم کشورهای برتر قرار گرفته و این مسئله، نشان‌دهنده تعداد زیاد و در عین حال رو به رشد تقاضانامه‌های ثبت اختراع در کشور است.

در چنین شرایطی، از آنجا که رصد اختراعات و تحلیل دقیق و هوشمندانه آن‌ها، در گروی جستجو و شناسایی بهترین و مرتبط‌ترین اسناد ثبت اختراع است، جستجوی پتنت‌های داخلی به امری استراتژیک مبدل شده است که به یک پایگاه جستجوی کارآمد و قدرتمند نیاز دارد. این جستجوگر دارایی‌های فکری، بر مبنای همین نیاز توسعه یافته و به دنبال پوشش دادن به نیازهای مخاطبین مختلف است.

این پلتفرم، با جمع‌آوری، طبقه‌بندی، تحلیل و ارائه متنوع اطلاعات، نیاز پژوهشگران و فناوران را در خصوص دسترسی به اطلاعات افشا شده در حوزه مالکیت صنعتی برآورده می‌کند.

این پایگاه، امکان جستجوی اختراعات ثبت شده را در ایران بر اساس گزینه‌های مختلفی هم­چون موضوع اختراع، مخترع، مالک، خلاصه، طبقه‌بندی، شماره اظهارنامه و شماره ثبت، به صورت انفرادی یا ترکیبی فراهم می‌کند، فیلتر کردن جستجوها بر اساس گزینه‌هایی هم­چون وضعیت اعتبار و همچنین دارا بودن حق تقدم، از دیگر مواردی است که در این پایگاه داده در دسترس قرار گرفته است.

دامنه فعالیت ­های این موتور جستجو تا جایی پیش رفته که تاکنون تعداد ۱۰۳۷ اختراع از مالکان حقیقی، ۱۶۲ اختراع از دانشگاه­ ها، ۱۲۱ اختراع از شرکت­ ها و ۵۲ اختراع از پژوهشگاه ­ها به ثبت رسانده است.

موتور جستجوی دارایی‌های فکری دارکوب برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، امکانات ویژه‌ای نیز برای این شرکت‌ها در نظر گرفته است،  همچنین این پلتفرم، با فراهم کردن امکان ارسال پیام به مخترعان و مالکان پتنت‌ها، ایجاد بستر مناسب برای همکاری‌های پژوهشی و تجاری‌سازی را دنبال می‌کند.

منبع 

آدرس سایت  باکلیک برروی سایت دارای های فکری داراکوب https://darkob.co.ir/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۱۴
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران

موتور جستجوی اختراعات

موتور جستجوی دارایی‌های فکری دارکوب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی