هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است


in the name of God

Cargo transportation by Peykan Van

Carrying cargo to all parts of the country

Tehran Arak Qom Kashan Hamedan Isfahan Farahan and ....

phone number

0989187639536

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۰۶:۱۵
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران



یک شرکت دانش بنیان با کشت بافت محصولاتی را به تولید رسانده که توانسته به کشورهای خارجی هم صادرات داشنه باشد.

به نقل از معاونت علمی و فناوری، شرکتی دانش بنیان با هدف توسعه فناوری های کشت بافت در کشور از سال ۹۰ کار خود را آغاز کرد.با تلاش این دانش بنیان انواع گلهای زینتی، گیاهان دارویی و پایه های رویشی درختان میوه دانه دار و هسته دار به روش کشت بافت تولید شد. این محصولات در کنار فروش داخلی به دیگر کشورها هم صادر شده است.

 این شرکت دانش بنیان با انگیزه تکثیر گیاهان دارویی به شیوه کشت بافت، توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی دانش بنیان در حوزه گیاهان دارویی  وطراحی و اجرای مزارع گیاهان دارویی پا گرفت.

به گفته ایرج رستگار، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه ویژه ترین محصول کشت بافتی تولیدی این شرکت، تولید گل محمدی است، بیان کرد:شرکت ما سالانه یک میلیون نهال گل محمدی  به شیوه کشت بافت تولید می کند. همچنین سایر گیاهان دارویی مانند زرشک و عناب و پایه های میوه های دانه دار وهسته دار، گل و گیاهان زینتی  وخرما را به شیوه کشت بافت توسط شرکت تولید می کنیم.

وی افزود: این شرکت همچنین در حوزه انتقال تکنولوژی زیست فناوری های  نوین کشت بافت درحوزه  کشاورزی هم فعالیت و با تولید محصولات خود از خروج میزان بالایی از ارز کشور پیشگیری می کند.

وی با بیان اینکه همه پایه های با اصالت وسلامت میوه های دانه دار و هسته داری مانند هلو، شلیل، آلو، گوجه، گلابی، به، گیلاس و آلبالو پیش ازاین ازخارج از کشور وارد می شد، بیان کرد: اما با تلاش این دانش بنیان همه محصولات به صورت بومی در کشور تولید شده است. این کار مانع خروج مبلغ بالایی ارز از کشور شده است.

بنا به گفته رستگار، همه محصولات تولیدی این شرکت به دیگر کشورها هم صادر می شود و به زودی افزایش صادرات هم خواهند داشت.


کشت بافت



منبع :سایت دستاوردهای انقلاب اسلامی






حمل بار فراهانی  09187639536

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۱۴
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران


محققان در یک شرکت دانش بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توانستند پارچه کیسه هوا را داخلی سازی کنند و نیاز شرکتها را مرتفع سازند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه امیرکبیر، محمد کریمی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: کیسه های هوای خودرو از جمله تجهیزات ایمنی هستند که همراه کمربند یمنی از تلفات و صدمات وارده به سرنشینان خودرو در هنگام تصادفات به میزان زیادی می کاهند. 

وی افزود: پارچه کیسه هوای خودرو یک منسوج فنی محسوب می شود که بافت و پوشش دهی آن نیاز به دانش فنی و مهندسی دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: هنگام وقوع تصادف، تمامی فرآیند تشخیص، بادکردن و تخلیه کیسه هوا در مدت زمان بسیار کوتاهی، کمتر از یک دهم ثانیه صورت می گیرد. در اثر انفجاری که رخ می دهد، کیسه هوای خودرو منبسط و از گازهای داغ با دمای بیش از ۹۰۰ درجه سلسیوس پر می شود. واضح است که پارچه تشکیل دهنده کیسه هوا باید دارای خواص منحصربفردی از لحاظ فیزیکی، مکانیکی و حرارتی باشد تا تحمل فشار و حرارت زیاد ناشی از گاز داغ و همچنین ضربه واردشده از طرف سرنشین را دارا باشد. 

وی ادامه داد: یک شرکت دانش بنیان با تکیه بر دانش فنی متخصصین خود و فناوریها و امکانات تولیدی موجود در کشور توانسته است برای اولین بار تولید این محصول را در مقیاس تجاری انجام دهد. 

وی با بیان اینکه داخلی سازی این محصول علاوه بر کارآفرینی و اشتغال زایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، باعث میشود بخشی از ظرفیت خالی بافندگی و تکمیل صنایع نساجی بکار گرفته شده و بدون انجام سرمایه گذاری جدید، تولید این محصول در داخل کشور امکان‎پذیر شود، بیان کرد: در حال حاضر پارچه کیسه هوای خودرو کاملا وارداتی بوده و از کشورهایی همچون چین، ژاپن، کره جنوبی و آلمان تامین می شود. 

به گفته کریمی، محصول تولیدی توسط آزمایشگاههای مرجع داخل و خارج از کشور ارزیابی شد و همچنین کلیه آزمونهای کیسه هوای دوخته ‏شده نیز با موفقیت همراه شد.. 

وی با بیان اینکه طی سالهای ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷، با وجود پیگیریهای مکرر، شرکتهای خودروساز حاضر به همکاری برای تولید انبوه پارچه کیسه هوا نشدند، بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ یک شرکت طی تفاهم نامه ای آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در فرایند تولید محصول و خرید آن اعلام کرد.

به گفته وی، طبق این تفاهم نامه، تولید پارچه کیسه هوای خودرو با استفاده از ماشین آلات و فناوری‏های موجود در کشور آغاز شد و تاکنون پارچه موردنیاز برای تجهیز بیش از ۳۰۰۰ خودرو (کیسه هوای راننده و سرنشین) در اختیار این شرکت قرار گرفته است. 

قابلیت نفوذپذیری هوا و گازها از پارچه کیسه هوا

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به مزیت های این پارچه ها خاطر نشان کرد: قابلیت کنترل نفوذپذیری هوا و گازها از پارچه کیسه هوا عامل مهمی است که باید در طراحی ساختار پارچه کیسه هوا مدنظر قرار گیرد. پس از پرشدن کیسه، گاز نیتروژن باید در مدت زمان مشخصی از سوراخ‏های تعبیه شده روی کیسه خارج شود. 

وی ادامه داد: خروج کنترل نشده گاز، باعث صدمه دیدن سرنشین می‏شود؛ از این رو وقت زیاد و دانش تخصصی فراوان برای بهینه سازی مرحله پوشش دهی پارچه در مقیاس صنعتی صرف گردید و بدین ترتیب نفوذپذیری پارچه در برابر گازها به حد صفر کاهش داده شد. ایجاد پوشش بسیارنازک و یکنواخت بر روی پارچه علاوه بر افزایش کارایی محصول، صرفه جویی ارزی و کاهش قیمت تمام شده محصول را به همراه دارد. 

کریمی عنوان کرد:  در حال حاضر عمده خودروهای تولیدی در کشورهای پیشرفته، علاوه بر کیسه های هوای جلویی مجهز به کیسه های هوای جانبی، کیسه های هوای محافظ زانو، کیسه های هوای محافظ سر، کیسه هوای محافظ عابرین پیاده و سایر کیسه های هوا برای سرنشینان عقب هستند. بنابراین نیاز به این محصول در آینده گسترش می یابد و تولید اقتصادی محصول حمایتهای مالی و توجه وزارتخانه صمت و سایر نهادهای مرتبط را می طلبد.

به گفته وی، توسعه این محصول از خروج ارز از کشور جلوگیری می کند.


کیسه هوا


منبع :سایت دستاوردهای انقلاب اسلامی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۹ ، ۰۱:۱۱
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران

بسم الله الرحمن الرحیم به نام اوست همه خوبیها سلام حمل بار با نیسان وانت فراهانی به تمام نقاط کشور 09187639536

با پروانه رسمی از ناوگان حمل و نقل کشور فرمهین به تهران فرمهین به اراک فرمهین به قم فراهان به اراک فراهان به تهران قم اراک فراهان و اراک به کرمانشاه همدان قم تهران ملارد شهریار صفادشت پیروزی تهرانسر دماوند شمال نور محمود آباد فیروزکوه سمنان شیراز آباده اصفهان گلپایگان کاشان مشهد خرم آباد ملایر نهاوند یزد میبد بندر عباس هرمزگان دلیجان دستجرد ساوه کاوه اشتهارد قزوین البرز کرج همدان یزد خوانسار بروجرد آشتیان کمیجان شازند تفرش خمین خنداب شهرک صنعتی فراهان و روستاهای برزآباد خلت آباد علی آباد شتریه دستجان کودزر زنگارک تلخاب خنجین فشک شیرین آباد سلیم اباد عزیزآباد غیاث آباد ایبک آباد و فس ... حمل مبل و اسباب اثاثیه و انواع بار


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۹
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران


رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز از راه اندازی سرور محاسباتی پردازش تصاویر راداری، محاسبات سنگین و مدلسازی در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی توسط گروه سنجش از دور و GIS این دانشکده خبر داد.

بهروز ساری صراف، امروز در این ارتباط در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: این سرور مجهز به پردازنده i9 9900k آماده ارائه خدمات به اساتید، دانشجویان و محققین است که با مساعدت مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب جایزه ی استادیاران جوان برای دکتر صدرا کریم زاده استادیار گروه سنجش از دور و GIS  این دانشکده در نظر گرفته شد.

وی در ادامه به مزایای راه اندازی این سرور در این دانشکده یادآور شد: در این ارتباط محققین و دانشجویان علاقمند به پردازش تصاویر راداری علاوه بر استفاده از سرور، می توانند به صورت قانونی از لایسنس نرم افزار SARscape استفاده نمایند.

به گفته وی نرم افزار مذکور قابلیت اندازه گیری میدان جابجایی زلزله، مدلسازی مکانیزم زلزله، برآورد نرخ فرونشست دشت ها و برخی پایش های محیطی دیگر را دارد که می تواند در سایر مراکز علمی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی دانشگاه تبریز اضافه کرد: در همین راستا تمامی دانشگاه های کشور، سازمان فضایی کشور، سازمان نقشه برداری کشور، موسسه ژئوفیزیک (دانشگاه تهران)، پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به این نرم افزار و سیستم مجهز هستند.


پردازش تصاویر راداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۹۹ ، ۰۰:۵۰
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران