هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها


یک محصول دانش بنیان با منشای جلبک دریایی در یزد رونمایی شد

یزد - ایرنا - یک محصول لوازم آرایشی و بهداشتی با منشای جلبک دریایی تولید یکی از شرکت های دانش بنیان یزد روز یکشنبه در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان محلی و کارشناسان این حوزه رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، مدیر زیست ،فناوری و سیستم های پیشرفته پارک علم و فناوری یزد در این مراسم گفت: در تولید این محصول از فرآورده دریایی استفاده شد که در حوزه پزشکی کمتر به این موضوع توجه می شود.

عباس باغی ارزش افزوده محصول را از دیگر مزایای آن یادکرد و گفت: محصول لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل ارزآوری با قیمت های بالا وارد بازار می شود.

به گفته وی کارشناسان در تولید این محصول از فرآورده های داخلی استفاده کردند، محصول آرایشی و بهداشتی که از خارج وارد می شود به علت استفاده از برخی ترکیب های شیمیایی عوارض جانبی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

باغی افزود: بخش زیست فناوری پارک علم و فناوری یزد در حوزه های  مهندس پزشکی، دارویی ، تولید محصول آرایشی و بهداشتی ، پلیمر، نفت و گاز  فعال است و حدود ۹۸ شرکت زیرمجموعه این پردیس قرار دارد که گردش مالی این شرکت ها ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد تومان است.

همچنین مدیرعامل شرکت دانش بنیان یادشده با بیان اینکه این واحد در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی از سه سال قبل فعالیت خود را در پارک علم و فناوری یزد واقع در کارخانه قدیم اقبال یزد آغاز کرد، یادآور شد: محصولی که امروز رونمایی شد، ضد چروک ،آب رسان و ضد لک است که در تولید آن از جلبک دریایی استفاده کردیم .

الهام نوربالا با بیان اینکه این شرکت تولید کننده جلبک دریایی از سال ۱۳۹۵ است، افزود: واحد یادشده در زمینه‌ های مختلف از جمله جلبک دریایی به ویژه در تهیه محصول آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای تولید محصول یادشده حدود ۲ سال زمان صرف و تمامی مواد اولیه آن از داخل کشور تهیه و تامین شد، هرچند محصول یادشده مشابه خارجی دارد، اما استفاده از جلبک دریایی به عنوان یک کار تخصصی در انحصار این شرکت دانش بنیان قرار دارد.

خانم نوربالا ، ادامه داد: هم اکنون این شرکت چهار محصول دیگر در دست تهیه دارد و مجوز سیب سلامت را هم دریافت کرد  که به زودی رونمایی می شود و در شرایط کنونی تولید یک محصول کاری سخت است امیدواریم از تولید کنندگان در کشور حمایت لازم صورت گیرد.

در شرکت یادشده ۱۹ نفر فعالیت دارند که از این تعداد ۱۶ نفر زن  و بقیه مرد هستند.

همچنین رییس پارک علم و فناوری یزد گفت: هم اکنون ۳۳۵ شرکت دانش بنیان در مجموعه پارک مستقر است و حدود ۵۰ شرکت تولیدی  نیز در شهرک صنعتی استان یزد فعالیت دارد.

محمدمهدی لطفی افزود: به طور متوسط سالانه یک سوم محصول جدید به تولید این شرکت ها  یعنی ۱۰۰ محصول جدید اضافه و به بازار عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت‌ها در زمینه‌ های فناوری ، زیست فناوری ، بیوتکنولوژی ، طراحی قطعات، ماشین آلات، علوم انسانی  و هنر فعالیت دارد.

لطفی با بیان اینکه پارک علم و فناوری یزد در زمینه های مختلف از شرکت های دانش بنیان حمایت می‌کند  ادامه داد: شرکت های که در دوره پیش رشد و رشد هستند بعد از پذیرش در پارک حدود ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به آنها پرداخت می شود.

رییس پارک علم و فناوری یزد ادامه : همچنین تسهیلات با نرخ ۱۰ درصد از سوی صندوق پژوهش و فناوری پارک به آنها اعطا می شود.

فرماندار یزد هم با استقبال از فعالیت شرکت های دانش بنیان در تولید محصولات مختلف در مرکز استانگفت: از این شرکت ها باید حمایت های لازم صورت گیرد.

سید محمدرستگاری افزود: در این شرکت ها جوانان و نوجوانان به صورت تیمی و گروهی فعالیت دارند و موفق هم هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۱
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی