هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق *09187639536 بارکشی نیسان وانت

بارکشی نیسان وانت به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین و .... باربر نیسان وانت کرایه

هوالرزاق      *09187639536    بارکشی  نیسان وانت

بسم الله الرحمن الرحیم
وانت بار نیسان به تمام نقاط کشور اراک قم تهران اصفهان شیراز مشهد همدان کرمانشاه فراهان فرمهین باربر نیسان وانت کرایه مناسب شاید ؟؟!! توکل بر خدا سعی میکنیم انصاف داشته باشیم
. به هر جا که میخوای !!؟؟ بار کشی با وانت نیسان در جاده ها ی شهرستانی و بین استانی
09187639536
vanetbar@vatanmail.ir

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

طبقه بندی موضوعی

آخرین نظرات

پیوندها


پنل‌ خورشیدی همراه برای اقلیم‌های مختلف ایران‌ساخت شد

تهران- ایرنا- پنل‌های خورشیدی همراه برای اقلیم‌های مختلف به همت یک شرکت دانش بنیان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایران‌ساخت شد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  با توجه به هزینه های بالای انرژی‌های فسیلی، استفاده از پنل های خورشیدی در کشورهای فناور به راهبردی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

پکیج خورشیدی همراه، سامانه ای است که به صورت پنل، باتری و واحد شارژ طراحی شده است. این سامانه‌ برق را از طریق نور خورشید ذخیره می کند تا در طول شبانه روز و برای کارهایی که نیاز به برق  دارد از قبیل شارژ گوشی موبایل و تبلت از آن استفاده شود.

این سیستم ایران ساخت به اندازه ای قدرتمند است که می تواند از نخستین لحظه تابش نور خورشید تا غروب، یک پنکه زمینی را به آن وصل کرد و در تمام این مدت آن را روشن نگه داشت،  همچنین وسیله ای کارآمد برای خانواده ها در زمان هایی مانند قطعی برق یا اماکنی که دسترسی به برق ندارند، به شمار می رود.

این پکیج در سه مدل ۵۰ وات، ۱۰۰ وات و ۱۰۰ وات پلاس طراحی شده است. در مدل ۱۰۰ وات آن می توان تا ۱۰۰ آمپر باتری جداگانه به آن وصل کرد و خدمات بیشتری در طول شبانه روز از آن گرفت.

از امکانات این دستگاه سه پنل ۵۰ وات منوکریستال همراه با پایه نگهدارنده، سه لامپ هفت وات با نوردهی بالا به طول سیم چهار متر همراه با کنترل قطع و وصل روشنایی روی دستگاه و سرپیچ است. 

این دستگاه همچنین از دو  یو اس پی برای شارژ موبایل و تبلت با قابلیت اتصال باتری خارجی برخوردار است. صفحه نمایش این دستگاه با نور پس زمینه قادر است اطلاعاتی همچون ولتاژ باتری، اتصال پنل و نمایشگر خروجی ها را نشان دهد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه، سادگی حمل آن است که زمینه های کاربردی بسیاری را فراهم کرده است. این دستگاه حتی برای کسانی که در وضعیت های خاص اقلیمی نظیر جنگل و بیابان اشتغال دارند نیز کارآمد است و آنها می توانند تا چند سال از این وسیله استفاده کنند. 

منبع خبر کلید کنید ○○○

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۰۳
وانت بار فراهانی 09187639536 اراک فرمهین تهران

پنل خورشیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی